dilluns, 12 de gener del 2009

Conclusió de l'assignatura

Ha arribat l'hora de posar punt i final en aquest bloc. He de dir que he vist un progrés en el meu coneixement de les noves tecnologies.
Al principi de tot estava molt perduda: Què és això d'un bloc? Hauré de fer una actualització cada setmana? Com es posen enllaços?
Mica en mica he anat aprenent i agafant confiança. Al final el bloc ja ha stat com una eina més per comunicar-se. Aquest bloc poster li poso punt i final, però en el món dels blocs puc dir que poso un punt i seguit, ja que tinc clar que més endevant utilitzaré els blocs per allò que em faci falta (bloc personal, bloc per la feina...).

L'assignatura de noves tecnologies m'ha fet adonar-me de l'utilitat dels blocs, ja sigui pels infants de l'aula, o per comunicar-se amb els pares. He après que les noves tecnologies no haurien de ser una assginatura apart només, sinó que són unes eines complementaries a les altres assignatures que et permeten facilitar l'aprenentatge i ampliar-lo.

Crec que a partir d'ara comença una gran aventura on ens tocara als nosaltres, als futurs mestres, ser capaços d'aplicar tot això que hem après a l'assignatura en l'aula si és possible. Potser encara no som uns genis amb alguns dels recursos utilitzats, però l'important és que se'ns hagi despertat un interès i una manera de veure l'aplicació de les noves tecnologies diferent a la que teniem a l'inici.

Amb aquestes paraules em despedeixo d'aquest bloc, però m'agradaria donar les gràcies a tots els que m'han acompanyat en aquesta assignatura!

Gràcies!

Educar no es dar carrera para vivir, sino templar el alma para la s dificultades de la vida